Μάρνη και 3ης
|
Απόστολος Μπουλασίκης
Συμμετέχοντες Καλλιτέχνες : |
Περιγραφή
Μετά την πρώτη ολοκληρωμένη δουλειά του με τίτλο Της πόλης ξωτικό (που κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2003 με τη συμμετοχή των φίλων και συνοδοιπόρων του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Διονύση Τσακνή,Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και Μίλτο Πασχαλίδη), η δεύτερη προσωπική δουλειά του Απόστολου Μπουλασίκη, με τίτλο Μάρνη και 3ης περιλαμβάνει μια ενότητα 15 τραγουδιών ερμηνευμένων από τον ίδιο.
Αυτή τη φορά, εμπιστεύτηκε την ενορχήστρωση στον Χριστόφορο Κροκίδη και τον Ανδρέα Αποστόλου, που με την εμπειρία και την ευαισθησία τους κατάφεραν να δώσουν στα τραγούδια το πάθος και την ένταση που αποπνέουν οι στίχοι και η μουσική του.
Τραγούδια γεμάτα από εικόνες, ιστορίες, συναισθήματα και χρώματα. Τραγούδια «σκληρά» και ευαίσθητα συνάμα, όπως η πραγματική ζωή.
Περιεχόμενα
01. Μείνε (4:53)
02. 28 min (των 16 και μετά) (4:53)
03. Χρόνο το χρόνο (3:29)
04. Αρμένισσα (3:59)
05. Esra (4:31)
06. Μάρνη και 3ης (4:26)
07. Χρώμα (5:33)
08. Ανανανα (4:12)
09. Η Καρχηδόνα πέφτει (4:29)
10. Παπιγιόν ((4:01)
11. Εγγύς Ανατολή (3:50)
12. Αδόλφος (4:13)
13. Νύχτα γλυκειά (3:28)
14. Σύννεφο σκάει (3:53)
15. Μελωδία (5:34)
Συντελεστές
Στίχοι, μουσική, τραγούδι: Απόστολος Μπουλασίκης
Ενορχηστρώσεις: Χριστόφορος Κροκίδης (1,2,4,6,8,9,10,13), Αντρέας Αποστόλου (3,5,7,11,12,14,15)
Χριστόφορος Κροκίδης: ηλ. κιθάρες, κλας. κιθάρες, μπαγλαμάς, πλήκτρα
Αντρέας Αποστόλου: πλήκτρα
Γιώργος Πασχάλης: ακουστική κιθάρα
Δημήτρης Μουτάφης: μπάσο
Παύλος Λογαράς: τύμπανα
Ηλίας Παρασκευόπουλος: τύμπανα (5,7,11,12,14,15)
Σάντυ Πολίτη: τραγούδι (7)
Διεύθυνση παραγωγής, ηχοληψία: Κωνσταντίνος Θεοφίλου
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Χριστόφορος Κροκίδης
Ηχογράφηση: Studio ΚΟΚΚΟΡOK
Κυκλοφορία: Μάρτιος 2005
Δημοσιεύματα
(…) Δεκατέσσερα καινούργια τραγούδια και η οργανική Μελωδία, ενορχηστρωμένα με φαντασία, άλλοτε με έμφαση στις κιθάρες και άλλοτε στα σύνθια, από τον Χριστόφορο Κροκίδη και τον Αντρέα Αποστόλου. Με την καινούργια του εργασία λοιπόν, ο Μπουλασίκης μας αποδεικνύει πριν απ’ όλα (και για μια ακόμα φορά) πόσο καλός στιχουργός είναι, με τις στιβαρές ποιητικές του εικόνες να έχουν «φευγάτη» γλώσσα, με πλαστικότητα και επικοινωνιακή δυναμική. Στον αμιγώς μουσικό τομέα πάλι, χωρίς ποτέ να εκπίπτει στο ευτελές η στην αντιγραφή (με εξαίρεση ίσως στην Αρμένισσα, που -αθέλητα, είμαι σίγουρος- με παρέπεμψε στην Εκτέλεση από τη Νυχτερινή κυβέρνηση του Κώστα Καλδάρα), εμφανίζεται με σαφείς τις επιρροές από ομοτέχνους του, ιδίως αυτούς που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν (Βασ. Παπακωνσταντίνου, Τσακνής, Μαχαιρίτσας, Πασχαλίδης, Κροκίδης), αλλά και άλλους (Πορτοκάλογλου). Όταν πάντως βρει τις απαιτούμενες ισορροπίες, θα χαρίσει στο νέο ελληνικό τραγούδι δυνατές στιγμές.
Αλέξης Βάκης, περιοδικό Δίφωνο
Φόρμα Παραγγελίας
[contact-form-7 404 "Δεν βρέθηκε"]